Sunday 17 July 2011

Penampilan Pertama Liverpool di Malaysia

Memang banyak gol dijaringkan pada perlawanan Malaysia vs Liverpool tadi. Mulanya gua ingatkan team liverpool tidak akan respon dengan 3 gol yang dijaringkan oleh Malaysia. Rupanya dia up satu gear lagi  dan ditambah pula dengan kesilapan pertahanan Malaysia. Nasib baik ada live kat tv, kalau tak........
Sebagai peminat Man Utd, kalau keputusan tadi berakhir dengan 4-3, memang liverpool babai la dengan team lain, walaupun game tadi tanpa Gerard, Suarez dan Reina. Menarik juga la tengok team Malaysia score gol, terutamanya free kick Shafiq Rahim. Memang gua dah agak akan gol sebab jarak tu 'makanan' Shafiq Rahim, ligupun penjaga gol liverpool tidak setup benteng dengan baik.
Gua memang tengok midfield Malaysia 'sedikit' meningkat berbanding lawan arsenal, tapi masih agak lambat. Banyak kali gua tengok bahagian tengah tiada seorang pun pemain Malaysia. Harap lepas ni ianya dapat diperbaiki...Lepas ni Chelsea plak datang lawan squad Ong kim Swee, tak tau laa nasib Malaysia nanti.. tapi apapun game dengan Singapore tuu lebih penting. 

No comments:

Post a Comment